Door een bestelling te plaatsen bij Erotiekshop.nl geeft u te kennen dat u akkoord gaat met de door Anytimes bepaalde levering en betalings voorwaarden.
Artikelen worden discreet verpakt, in een neutrale verpakking en afzender.
Bestellingen worden door PostNL, UPS, DHL of andere vervoerder bij u thuis aangeboden.
Verzendkosten zijn afhankelijk van de door u gekozen verzend/-betaalvorm van het land waar de bestelling plaats vind.
Anytimes is niet verantwoordelijk voor het niet ontvangen van uw vooruitbetaling, e-mails, briefpost, pakketen of andere zaken waar wij geen invloed op hebben.
Geleverde artikelen/verpakking(s) materialen kunnen afwijken van de getoonde afbeeldingen.
Voor druk/-schrijffouten kunnen wij geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden.
Erotiekshop.nl verstuurt geen reclame.
Getoonde prijzen zijn inclusief 21 % BTW.
Hoe kan ik bestellen: Via erotiekshop.nl kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week, het hele jaar door bestellen.
Afhalen: Is bij Erotiekshop Anytimes niet mogelijk – verkoop alleen online via erotiekshop.nl
Levertijd: 5 a 10 werkdagen. 24-uurs levering of spoed bestellingen zijn bij ons niet mogelijk. E-mails met vragen wanneer de bestelling bezorgd word - reageren wij niet op - zolang de 10 werkdagen niet verstreken zijn. Als de bestelling verzonden is ontvangt u een track en trace e-mail van de vervoerder.
Bestelling annuleren: Als een bestelling nog niet verzonden is, kunt u de bestelling annuleren. Is de besteling verzonden - dan kan deze niet meer geannuleerd worden - wat u kunt doen - bestelling weigeren als de vervoerder aan de deur komt. Mocht u de bestelling in ontvangst hebben genomen, dan kunt u het product retourneren, het aankoopbedrag min de verzendkosten worden teruggestort.
Bestelling wijzigen: Bestellingen kunnen om logistieke/-technische redenen niet altijd gewijzigd worden. Mocht het niet mogelijk zijn om de bestelling te wijzigen. Dan adviseren wij u om de aflevering van uw bestelling af te wachten, deze kunt u weigeren aan de deur.
Artikel(en) niet voorradig:
Na te leveren artikelen worden op onze kosten nageleverd. Anytimes - leveranciers/-importeurs zijn niet in staat, om elk artikel continu op voorraad te hebben, hierdoor kan er soms een langere levertijd ontstaan. Wij vragen om uw begrip voor deze vervelende situatie. Indien een levering/-nalevering langer dan 30 dagen duurt, kunt u de koopovereenkomst geheel/-gedeeltelijk ontbinden of een vervangend artikel uitzoeken. De vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie, kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid. Uiteraard doen wij onze uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren/-af te handelen.
Artikel niet meer leverbaar/-uitverkocht:
Indien, een artikel(en) niet (meer) leverbaar/-uitverkocht is, dan ontvangt u per e-mail bericht.
Deellevering: Het kan voorkomen, dat u één of meerdere artikelen bestelt, waarvan één of meerdere artikelen niet direct leverbaar zijn. In dit geval wordt uw bestelling aangehouden. Indien er minder dan 60 % van de artikelen voorradig is, zal er gewacht worden tot de bestelling compleet is of minimaal 60 % voorradig is om te versturen. Een deel/-nalevering is altijd gratis. Op de pakbon staat het nodige vermeld, per e-mail wordt u automatisch op de hoogte gehouden.
Beschadigde verpakking: Indien een pakje bij aflevering (ernstig) beschadigd is adviseren wij u om het pakje niet te accepteren. De chauffeur/-postbode zal het pakje aan Anytimes retour zenden. U dient Anytimes binnen 24 uur per E-mail in kennis te stellen, dat u het pakje niet accepteert i.v.m schade. Bij het niet tijdig contact opnemen, vervalt onze verantwoordelijkheid en onze verplichting tot vergoeding van het beschadigde product. Bestellingen die niet verzekerd zijn, worden door ons niet vergoed! Uw bestelling is vanaf 50 euro bij ons gratis verzekerd.
Defect Artikel: Mocht een artikel (technisch) defect zijn, dan dient u eerst contact met ons op te nemen, dat kan per email of telefonisch. Per e-mail ontvangt u informatie om het defecte artikel retour te sturen. Bewaar de track en tracé code verzendbewijs goed als bewijs van de retour zending! U kunt niet retourneren zonder ons vooraf te informeren, wij nemen geen ongefrankeerde retourneren aan!
Ruilen:
Ruilen in een andere kleur, maat - kan alleen als het product niet gebruikt is en voldoet aan de voorwaarden.
Je geeft je wijziging door per e-mail, wij vertellen waar je het naar toe stuurt.
Vervolgens retourneert je de bestelling binnen het zichttermijn van 30 dagen.
Zodra het retour artikel ontvangen is, zal de bestelling worden verwerkt.
Ruilen kan alleen als de verzegeling/- hygiëne seal van de verpakking niet verbroken/-beschadigd is!
Hygiëne - Retourneren - herroepingrecht:
Retouren binnen 30 dagen na datum levering, mits de producten voldoen aan de voorwaarden.
Om hygiënische redenen kunnen geopende/- beschadigde verpakkingen/- verbroken seal of hygiëne zegel NIET geretourneerd worden.
DVD’s - Sexartikelen, vibrators, cockringen, dildo's, condooms, glijmiddelen, Electro sex boxen en accessoires , vitamine en erectie pillen, crèmes, pruiken, kousen, strings, catsuits, kortom alle producten die in contact staan met het lichaam ,die onder deze wettelijke regeling vallen kunnen NIET retour of geruild worden genomen, nadat de seal/-verpakking verbroken of beschadigd is.
Als u de gehele bestelling retour stuurt, dan wordt het totaalbedrag van de goederen terug gestort - verzendkosten worden niet terug gestort.
Stuur je een deel van de bestelling retour dan worden de verzendkosten ook niet terug gestort.
Moet een artikel retour gestuurd worden door een fout van Anytimes of defect, dan kunt u deze retour sturen - kosten zijn voor rekening Erotiekshop Anytimes na overleg.
Overmacht:
In geval wij door overmacht verhinderd zijn uw bestelling te leveren dan zijn wij gerechtigd en verkiezend de overeengekomen leveringstermijnen te verlengen met de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst respectievelijk het niet uitgevoerde gedeelte daarvan te verlengen of zo nodig te annuleren.
Onder overmacht wordt verstaan elke omstandigheid ten gevolge waarvan de nakoming van een overeenkomst redelijkerwijze van ons niet kan worden verlangd, zoals: Aanvoer van goederen, stagnatie in het vervoer, pakketen die zoek raken bij vervoerders, bedrijfsstoring, computerstoring, ongeval, ziekte van personeel, brand, oorlog, oorlogsgevaar, mobilisatie, oproer, staat van beleg, werkstaking, beperkingen van invoer of andere bepalingen van overheidswege, beperkt voorraadbeheer van derden, kortom alles ongeacht of deze omstandigheden zich voordoen in ons bedrijf dan wel in enig ander bedrijf dat door ons bij de uitvoering van de overeenkomst direct of indirect betrokken is.
Onder overmacht wordt eveneens verstaan het niet snel genoeg leveren door (buitenlandse) firma's omdat deze buiten onze invloedssfeer liggen.
Twijfelt u ergens over, vraag het ons, voor u besteld om misverstanden te voorkomen!
Betalen:
Vooruitbetalen Ideal online bankieren, Credit Cards van Visa, Mastercard, Diners club.
Een creditcard betaling mag maximaal € 500.- per bestelling zijn.
Bedragen hoger dan € 500.- dient u vooruit te voldoen of Ideal.
Het Creditcard systeem zal bedragen hoger dan € 500 niet accepteren!
Door het stijgende aantal fraude gevallen vragen wij soms om een kopie legitimatie bewijs te mailen.
Bij twijfel worden betalingen Creditcard vastgehouden ter verificatie.
Wij accepteren geen cheques/-contanten opsturen van welke soort dan ook!
Rembours: Wij versturen niet onder rembours.
Verzendkosten Ideal € 5,95
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma van uw eigen bank bij een online aankoop. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als klant kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. IDEAL is ontwikkeld voor: ABN-AMRO bank, ING bank, Rabo bank, Fortis bank, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank en Van landschot bankiers.
Hoe werkt iDEAL:
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen.
Klik op de iDEAL-betaalknop/-logo en selecteer uw bank.
Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Het totaalbedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven, Anytimes wordt door de betaalprovider geïnformeerd of de betaling voldaan is.
Meer informatie vindt u op de website van Ideal of uw eigen bank.
IDEAL betalingen lopen via een ( beveiligde) SSL secure server van worldline (ingenico.nl (Ogone) betaalprovider.
Dat betekent dat alle informatie die u verstuurt wordt weergegeven in beveiligde codes.
Hierdoor hoeft u niet bang te zijn dat uw persoonlijke gegevens door onbevoegden gelezen kunnen worden.
Bestellingen boven de € 50,00 worden gratis verzekerd/-verzonden.
Verzendkosten Creditcard Nederland € 5,95
Alle creditcard betalingen lopen via een ( beveiligde) SSL secure server van ingenico.nl (Ogone) betaalprovider
Dat betekent dat alle informatie die u verstuurt wordt weergegeven in beveiligde codes.
Hierdoor hoeft u niet bang te zijn dat uw persoonlijke gegevens door onbevoegden gelezen kunnen worden.
Bestellingen boven de € 50,00 worden gratis verzekerd en verzonden.
Verzendkosten Bankoverschrijving Nederland € 5,95
Het totaalbedrag inclusief de verzendkosten van € 5,95 dient u zelf overmaken
Ordernummer, orderbedrag en rekeningnummer vindt u terug in uw orderbevestiging die u per e-mail ontvangt.
Bestellingen boven de € 50,00 worden gratis verzekerd en verzonden.
Verzendkosten Bankoverschrijving EEG landen € 15,00
Het totaalbedrag inclusief de verzendkosten dient u vooraf over te maken. Ordernummer, orderbedrag, rekeningnummer vind u terug in de orderbevestiging die u per email ontvangt. De bestelling wordt verzonden na ontvangst van de volledige betaling!
Verzendkosten Bankoverschrijving Buiten EEG landen vanaf € 35,00 - totaal gewicht bepaald de verzendkosten
Het totaalbedrag inclusief de verzendkosten dient u vooraf over te maken. Ordernummer, orderbedrag, rekeningnummer vind u terug in de orderbevestiging die u per email ontvangt. De bestelling wordt verzonden na ontvangst van de volledige betaling!
Verzendkosten Creditcard EEG landen vanaf € 35,00 - totaal gewicht bepaald de verzendkosten
De bestelling wordt verzonden na volledige acceptatie creditcard betaling.
Verzendkosten Creditcard Buiten EEG landen vanaf € 35,00 - het totaal gewicht bepaald de verzendkosten.
De bestelling wordt verzonden na volledige acceptatie creditcard betaling.
Vervoerder track en trace:
Anytimes of vervoerder stuurt een bevestiging nadat de bestelling verzonden is.
In deze e-mail staat een track en tracé code.
Na ontvangst van deze e-mail zal uw bestelling binnen enkele dagen bij u thuis worden afgeleverd.
De bezorgtijden worden door de vervoerder bepaald, daar hebben wij geen invloed op.
Indien de vervoerder bij aflevering van uw bestelling niemand thuis aantreft, zal de vervoerder u een email sturen.
Met een geldige legitimatie bewijs kunt u dan de bestelling op uw plaatselijke postkantoor /-afhaaladres de komende 5 werkdagen afhalen.
Een bestelling blijft maximaal 5 werkdagen liggen op het postkantoor/-afhaaladres, u dient er zelf voor te zorgen dat u het tijdig ophaalt.
Wanneer de bestelling wordt afgeleverd door de vervoerder, dient u te tekenen voor ontvangst, als er om gevraagd word.
Wilt u meer informatie over bezorging van uw bestelling dan dient u zelf contact opnemen met de vervoerder.
Vermeld de track en tracé code die u per e-mail heeft ontvangen.
Indien niet afgehaalde goederen aan ons worden geretourneerd, zullen wij € 12,95 kosten in rekening moeten brengen voor het opnieuw verzenden van uw bestelling, deze kosten dient u vooraf te voldoen.
Pakje ophalen afhaallocatie:
Pakje ophalen bij een afhaallocatie zoals Post.NL, DHL, DPD of UPS laat het ons weten per email, vermeld daarbij het afhaaladres en uw adresgegevens, dan zorgen wij er voor dat u de bestelling kunt ophalen op de door u bepaalde afhaallocatie met een geldig legitimatie bewijs.
Bestelling zoek:
Een zoekgeraakte bestelling is erg vervelend, zowel voor Anytimes als voor de klant.
Vanaf het moment dat de vervoerder uw pakje in ontvangst heeft genomen, is de vervoerder verantwoordelijk voor het afhandelen en bezorgen van uw bestelling!
Wij zijn niet verantwoordelijk voor:
Zoekraken pakjes, nadat het is aangeboden aan de vervoerder.
Onjuiste post bezorging/- vertraging door de vervoerder.
Onjuiste adresgegevens die door klant zijn opgegeven.
Schade aan pakketen tijdens transport.
Bestellingen die niet verzekerd zijn vergoeden wij niet!
Wij raden u aan om uw bestelling te verzekeren tegen dit soort ongemakken.
De extra kosten voor deze verzekering zijn slecht € 1,95
Vragen/-klachten over uw bestelling nadat het verzonden is, dient contact op te nemen met de vervoerder.
Bestellingen boven de € 50,00 worden gratis verzonden/-verzekerd.
Garantie:
Wij geven fabrieksgarantie ( 3- 6 maanden) op alle fabricagefouten.
Het indienen van een klacht kan schriftelijk of e-mail.
De garantie bepalingen van de leverancier/-fabrikant/-importeur worden aangehouden en zijn hierbij van kracht.
Na een termijn van 8 dagen gaan wij er automatisch van uit dat u de bestelling in goede staat heeft ontvangen.
Wanneer u binnen een termijn van 8 dagen een gegronde klacht aan ons meldt.
Dan ontvangt u per email de nodige informatie om het defecte artikel retour te sturen.
Alleen complete onbeschadigde artikelen in de originele onbeschadigde verpakking worden geaccepteerd!
Vermeld uw adresgegevens zoals: naam, adres en postcode aan de buitenkant van het pakje.
Zend een kopie van uw factuur mee in het pakje of maak een foto die u per mail verstuurt!
Bij het afgeven van het pakje op het postkantoor/- vervoerder ontvangt u een track en tracé code, bewaar deze code goed, dat is het verzendbewijs van het terug zenden van het pakje!
Artikelen terugsturen zonder onze goedkeuring worden NIET geaccepteerd of in behandeling genomen!
Als een afhandeling van een klacht niet naar wens is kunt u elk willekeurige geschillen commissie in Nederland hier over laten bemiddelen.
In de meeste gevallen zullen wij een passende oplossing voor u vinden.
Wanneer u in aanmerking komt voor een nieuw artikel dan zullen wij het artikel kosteloos vervangen/-verzenden.
Defecte artikelen die niet compleet retour worden gezonden, zonder kopie aankoopbewijs, originele verpakking ontbreekt/-beschadigd, worden niet in behandeling genomen!
Copyright © erotiekshop.nl - Anytimes, 1996-2024
De inhoud van deze website is auteursrechtelijk beschermd.
Overname, geheel of gedeeltelijk, van teksten en /of beelden van deze website zijn uitdrukkelijk verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Erotiekshop Anytimes Amsterdam.
Onze afbeeldingen en productinformatie zijn voorzien van een onzichtbaar eigen copyright keurmerk.
Bij constatering van het schenden van het copyright recht, zal hierop aan worden gesproken zondig strafrechtelijk worden vervolgd.
Productinformatie, afbeeldingen, zijn bewerkt/-gemaakt door T.Tol te Amsterdam.
Anytimes heeft het recht om zijn levering en betaling(s) voorwaarden te wijzigen/veranderen.
Hier kunt u de voorwaarden downloaden.
Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief € 5,95 verzendkosten per bestelling binnen Nederland.
Bij bestellingen boven € 50,00 met levering in Nederland berekenen wij geen verzendkosten.
Verzendkosten EU: € 15,00, rest van de wereld: € 35,00.
Betaal snel en veilig via vooruitbetaling, iDeal of creditcard.
Lees de voorwaarden en ons privacy statement.